Stelt u zich een super-slim systeem voor, waarin compleet alle handelingen van uw hotel worden verzorgd en waarin alle individuele onderdelen van de software naadloos en efficiënt met elkaar functioneren. En dat alles in het visueel meest geavanceerde pakket ooit in de hotelindustrie. Als hoteliers zijnde, hebben de ontwikkelaars van Mews een compleet en vooruitdenkend softwarepakket ontwikkeld dat denkt en functioneert naar de maatstaven van de 21e eeuw. Wij laten u graag kennis maken met de mogelijkheden van dit innovatieve hotel software pakket. 

Bespaar geld

Optimaliseer uw operationele activiteiten door het automatiseren van administratieve processen in uw hotel. Hulpmiddelen zoals online check-in/out, mobiel betalen, geïntegreerde channel en revenue management systemen helpen u te innoveren en kunnen leiden tot een kostenbesparing van 25% van uw huidige operationele kosten.

Verkoop meer

Geïntegreerd channel management zorgt voor een constante online beschikbaarheid met de meest recente prijzen, beide zijn de sleutel tot een hogere conversie van boekingen. Geïntegreerd revenue management zorgt voor het verkopen tegen de beste kamerprijs, te allen tijde. De conciërge applicatie (Mews Navigator) stimuleert de verkopen van lokale hoteldiensten, upgrades en stelt u in staat om additionele inkomsten te genereren.

Verbeter de gasttevredenheid

Doordat gasten online kunnen inchecken, bespaart hen dit tijd. Met de Navigator applicatie hebben uw gasten altijd een mobiele conciërge bij zich, die kan bijdragen aan de best mogelijke hotelervaring.

Lokale ondersteuning

Omdat wij zelf hoteliers zijn, begrijpen we dat hotels 24 uur per dag, 7 dagen per week, operationeel zijn. Bij FH System werken wij op dezelfde manier, zodat u altijd zeker bent van een continue ondersteuning, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar.

Beheren in ‘real-time’

Dit Property Management System is ‘cloud-based’ en biedt dus toegang op ieder moment van de dag, vanaf elk apparaat, zodat u in staat bent alle activiteiten te beheren vanaf iedere locatie, mits u natuurlijk verbonden bent met het internet. Updates in prijzen en beschikbaarheid worden direct gecommuniceerd en bijgewerkt via uw online kanalen. Huishoudsters kunnen hun werkzaamheden direct vanaf een mobiele applicatie invoeren, zodat de receptie altijd de meest up-to-date kamerstatus heeft, wat weer leidt tot de mogelijkheid van eerder inchecken en dus blije gasten.

Wij helpen u uw operatie te analyseren middels het beschikbaar stellen van een real-time overzicht waar piekmomenten en dus eventuele knelpunten kunnen worden gesignaleerd en waar dus optimalisaties mogelijk zijn.

Direct aan de slag

Wij houden van hotels, en we willen graag dat hotels ons lief hebben. Wij kunnen uw hotel binnen 5 dagen ‘live’ hebben, en u kunt onmiddellijk starten met het werken in Mews Commander. Trainingen kunnen online of persoonlijk worden gegeven. Effectief, efficiënt en snel!

Neem de back-office met u mee

De toekomst is mobiel, daarom zijn al onze oplossingen volledig geoptimaliseerd voor mobiele apparaten. Stel u een wereld voor waar de receptioniste de vrijheid heeft om even weg te stappen van haar bureau om een positieve bijdrage te kunnen leveren aan het creëren van fantastische gastervaring. Een wereld waarin managers de kamerprijzen kunnen verhogen, terwijl zij in de file staan. Analyseer uw pick-up van nieuwe boekingen in een real-time rapportage. Uw hoofd huishouding die direct kamers kan inspecteren zonder dat er eerst een computer moet worden geraadpleegd.

Deze nieuwe wereld is inmiddels realiseerbaar en FH System helpt u graag dit te bereiken.

Maak gasten gelukkiger

Gasten staan altijd centraal in een hotel operatie, en uw systeem moet dit ondersteunen. Gun uw gasten de vrijheid om met u in contact te komen middels hun eigen voorkeur van communicatie.

Geef uw gasten de mogelijkheid om online in en uit te checken, dit bespaart hen tijd en stelt hen in staat de receptie te vermijden. Met de Navigator kunnen uw gasten direct uw hoteldiensten reserveren vanuit hun persoonlijke apparaat, kunnen zij zich oriënteren op uw eigen lokale aanbevelingen en staan zij direct in verbinding met uw receptie voor hulp en advies.

Continue ondersteuning

Uw gasten verwachten dat u service levert op ieder moment van de dag. U mag hetzelfde van uw software provider verwachten. Onze online support zorgt voor een snelle en effectieve behandeling van vragen om hiermee een efficiënte hotel operatie te kunnen garanderen. Bij kritische ondersteuning hebben wij een hulplijn die dag en nacht beschikbaar is.

Enterprise oplossing

Heeft u meerdere hotels te managen? Dan hebben wij ook de oplossing voor u! Met het opzetten van een ‘multi-property’ omgeving worden meerdere hotels met elkaar verbonden en stelt u in staat om de business mix van de hotelgroep beter te analyseren. Gecentraliseerde reserveringsafdelingen kunnen snel beschikbaarheid opvragen in alle hotels en direct kamers reserveren. Uw klantprofielen worden bijgewerkt en gedeeld met alle hotels, waardoor volledige gasten data beschikbaar zijn en uw gastbehoeften direct kunnen worden herkend.