Hospitality zit in je bloed!

Als support medewerker van Future Hospitality System ben jij de rechtstreekse contactpersoon voor onze clients, jij zult bestaande klanten ondersteunen en het boardingproces van nieuwe klanten beheren. Als snelgroeiende start-up zijn wij op zoek naar het juiste profiel dat mee het verschil wil maken in de hotellerie!

Future Hospitality System is strategisch partner van Mews Systems voor de Benelux en werkt dan ook nauw met hen samen.

Functie omschrijving

  • Je ondersteunt cliënten met betrekking tot technische kwesties via e-mail en telefoon om vastgestelde kwaliteitsdoelen te bereiken. 
  • Wanneer klanten ondersteuning vragen via onze supportdesk (e-mail/telefoon), zorg jij voor een snelle, efficiënte en positieve reactie. 
  • Het ontwikkelen van een diepgaande kennis en uitvoering in Mews oplossingen, waarbij je een ambassadeur in innovatie bent voor onze cliënten, zodat zij het maximale uit het product halen. 
  • Op een proactieve manier hotels raadplegen om het gebruik van het Mews systeem te bevorderen, door het analyseren van de prestaties van de cliënt. 
  • Bekend worden met alle geïntegreerde partneroplossingen waar Mews zich mee verbindt, waarbij je ervoor zorgt dat je de beste oplossingen biedt  voor de verschillende cliënten. 
  • Het bouwen van nieuwe hotels/hostels die direct in het Mews platform worden geïntegreerd, gebaseerd op specificaties die worden verstrekt door het sales- en onboardingteam.
  • Het bouwen van relaties met Mews-resellers, door ervoor te zorgen dat zij alle informatie en hulpmiddelen bezitten zodat zij sterke first-level support kunnen bieden aan hun klanten. 
  • Het opzetten van actieplannen en het assisteren van hotel-trainers tijdens het onboarding zetten van nieuwe properties. 
  • Het monitoren van de genomen acties en het hotel op de rails houden met hun onboarding plan. 
  • Het coördineren en faciliteren van ad hoc (online) trainingssessies tijdens het onboardingproces. 

Who are we looking for?

  • Ervaring in de reisindustrie of in een supportafdeling
  • Vloeiende beheersing van de Nederlandse, Engelse, Duitse én Franse taal
  • Geen 9-5 mentaliteit - regelmatig werken in de weekenden is voor jou geen probleem
  • Je denkt en werkt op HBO niveau / bachelorniveau, met voorkeur een opleiding genoten in Hotelmanagement/IT
  • Representatief voorkomen
  • Je hebt oprechte interesse in nieuwe technologieën die innovatie brengen in de hospitality branche
  • Je bent gestructureerd en georganiseerd, waarbij je goed met feedback om kunt gaan en je aanpast aan nieuwe situaties
  • Je bent gedreven wanneer het gaat om nieuwe ideeën en suggesties, met het oog op vooruitstrevendheid van het bedrijf, daarbij ben je niet bang om de uitdaging aan te gaan met de 'status quo'
  • Je bent sociaal, klaar om te communiceren met medewerkers, klanten en partners op internationaal niveau en op verschillende organisatorische levels

What’s in it for you?

  • Een zeer afwisselende en boeiende baan bij een start-up die innovatie wil brengen in de hotellerie
  • Uiteraard wil je dat deze organisatie goed voor jou zorgt in de vorm van primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, pensioenregeling en daarnaast oog heeft voor jouw ambities
  • Flexibel werken in ons kantoor NL (Amsterdam of Roosendaal) of BE (Maasmechellen)

Interested? Get in touch!

We ontmoeten je graag persoonlijk en vertellen je graag meer over Future Hospitality System en onze ambities.

Contacteer gerust onze General Manager Nikie Houben via e-mail (nikie@fhsystem.com) of per telefoon (+31 615 180 225). Gelieve ons uw cv, motivatiebrief en alle relevante informatie te bezorgen om te kunnen solliciteren voor deze functie.