"Schaf MEWS aan en krijg meer tijd voor je gast!"

 Floris van Es, Hotel Manager Star Lodge Hotels


"Er is duidelijk nagedacht over de tekortkomingen van de oude systemen."

MEWS is een mooi innovatief PMS. Er is duidelijk nagedacht over de tekortkomingen van de oude systemen. Daarnaast is FHS snel in terugkoppelingen en denkt mee met de klant.

Wij zijn blij!

 Gait, Jolene & Sharon, Strategisch Team Cityden
& Cityden UP


"Gedaan met receptionisten lastigvallen om rapportjes op te vragen!"

Het is een nieuw innoverend systeem in de hotelsector. Hierdoor zijn er nog wat kinderziektes aanwezig maar er wordt heel erg custom-based gewerkt om deze s uit het systeem te krijgen.

Gedaan met inloggen op servers en receptionisten lastigvallen om rapportjes op te vragen, we kunnen fijn zelf en van overal meekijken!

— Wendy, Accounting Different Hotels

 


“Keep up the good work”

MEWS is een systeem voor de hedendaagse hotelier. We zijn volop bezig met de implementatie hiervan in al onze hotels.
Het is heerlijk om op elk moment en van waar ook alles op te zoeken. Geen lange tijden om in te loggen zoals de traditionele systemen, altijd snel en up to date. Heerlijk!
Je merkt duidelijk dat dit systeem gebouwd is door en vooral VOOR hoteliers. Alles wat je nodig hebt binnen handbereik. De updates die voortdurend plaatsvinden tonen aan dat men dagdagelijks bezig is om te optimaliseren. That's the spirit! Keep up the good work.

— Fouzia Naya - Guest Loving Hotel Manager Different Hotels


“Ook perfect systeem voor ons pop-up hotel”

Sinds kort begonnen met werken via Future Hospitality System voor Mews voor POP-UP Kasteel Pietersheim. We zijn heel tevreden met ons nieuwe systeem & de flexibiliteit. En de trainingen van Nikie zijn zeer duidelijk!

— Christianne Knaapen - General Manager Kasteel Pietersheim


"Toen we MEWS ontdekten, vonden we alles wat we zochten."

We waren al een tijdje op zoek naar een nieuw PMS-systeem voor onze hotels. Toen we MEWS ontdekten, vonden we alles wat we zochten.
 
MEWS is in de eerst plaats zeer gebruiksvriendelijk. Iedere nieuwe werknemer kan er zo mee aan de slag.
Het systeem is innovatief en vooruitstrevend. Heel wat handelingen zijn geautomatiseerd en dit spaart heel wat tijd uit aan de receptie.

Het MEWS-team blijft ook steeds het programma optimaliseren en verbeteren en stuurt ons regelmatig een update door met nieuwe features.
 
Als manager is het belangrijk om een transparant systeem te hebben, waarmee ik heel simpel alles kan controleren. Van op iedere computer of smartphone, waar ook ter wereld, kan ik alles op de voet volgen van de hotels. Ik ben steeds op de hoogte van de bezetting en alle cijfers alsook van alle handelingen die door het personeel gemaakt zijn.
 
Ook de samenwerking met FHS is zeer positief. Zij staan steeds klaar om ons te helpen. Alle problemen en vragen worden snel behandeld. We kunnen altijd op de nodige ondersteuning rekenen van hun team.
 
Wij zijn alvast een heel tevreden klant!
 
— Inge - Manager C-HOTELS


"Een nieuw PMS-systeem! We fronsten al onze wenkbrauwen..."

Na de opleiding bleek al vlug dat dit niet nodig was. Het is een gebruiksvriendelijk systeem, zonder overbodige toeters en bellen. Het voordeel hieraan is dat men zo meer aandacht kan besteden aan degast, dit is uiteindelijk toch ons doel. Tijdens de opleiding krijg je ook oefeningen in een Demo versie, zo kun je al eens proeven hoe het er in de werkelijkheid zal aan toe gaan.

Onze favoriete features zijn de housekeeping lijst en natuurlijk de online Check-In, geen verloren tijd met het vragen van allerlei gegevens aan de gast.

Wat we als collega's wel tof vinden is dat alles via de Cloud gaat. Hebben wij als collega's onder elkaar iets wat niet duidelijk is dan kunnen we elkaar altijd eventjes helpen door vlug eventjes in te loggen via GSM of Tablet en te kijken of wij het antwoord weten.

Nikie en het volledige team, super bedankt voor de opleiding en de Live. We kijken alvast uit naar nieuwe updates.

— Sophie - Front office Hotel Acacia

"Na al eens met ieder systeem te hebben gewerkt, bestaat het toch echt!"

Wij werken sinds een jaar met Mews als PMS systeem. Wij waren op zoek naar een betaalbaar, flexibel en innovatief cloud systeem, waarbij wij altijd up-to-date bleven bij de huidige ontwikkelingen op hotel IT gebied. Wij hebben het met Mews echt gevonden. Ondanks een aantal hick-ups in het begin, ervaren wij het momenteel als een heel gebruiksvriendelijk en flexibel systeem. In het verleden heb ik persoonlijk met veel verschillende 'traditionele' hotel systemen gewerkt zoals Hotel Concepts, Protel, Fidelio, Opera en Lodgegate. Die systemen zijn allemaal vanuit de configuratie van het hotel gebouwd. Het innovatieve van Mews is, dat dit systeem echt vanuit de gast is gebouwd. Iets wat iedere hotelier graag zou (moeten) willen, en het bestaat nu dus echt :-). In het begin moesten onze receptionistes met werkervaring aan front desks wel een beetje wennen, echter de medewerkers zonder receptie ervaring, liepen er zo mee weg. Heel fijn dat het ons daarom in staat stelt onze operatie flexibel en allround te kunnen laten werken, wat direct in de overhead bespaart. Inmiddels is de receptiebalie echt weg uit ons kasteel, en kunnen onze gasten mobiel in- en uitchecken of op een plek waar zij en wij maar willen. Een check-in onder het genot van een goed glas wijn bij de open haard is tenslotte toch prettiger dan wachten in een rij totdat je geholpen wordt (en het levert direct omzet op, hahaha). De service van FH System ervaren wij als bijzonder positief. Lekker persoonlijk, snel, no-nonsens en gedacht vanuit de hotelier. Nikie en haar team zijn echte toppers die hospitality echt begrijpen. Keep up the good work! 

— Ingmar Sloothaak - Directeur/eigenaar Kasteel Kerckebosch


Efficiënt, innovatief en gebruiksvriendelijk


Wij zijn een klein jaar geleden op Mews overgestapt. Gezien wij graag up-to-date zijn met de nieuwste ontwikkelingen op vlak van hotellerie en IT, leek Mews ons de goeie stap naar een nieuw en innovatief PMS-systeem.

Met onze formule Aparthotels waren er in het begin wat aanpassingen nodig van Mews om dit binnen onze Aparthotels functioneel te maken. Eens dit van de baan was konden wij werken met een heel efficiënt en vooruitstrevend systeem.
Onze front desk heeft de overstap van een klassiek PMS systeem naar Mews dan ook heel snel gemaakt. Voor de hotelgasten zelf is de online check-in snel en zeer fijn.

Ook onze tips en suggesties worden meegenomen, en de updates tonen aan dat ze blijven innoveren.  Ze denken zowel vanuit het standpunt van de hotelier als van de hotelgast. Doe zo verder!

— Stefanie - General Manager Zeester Vakanties


"Een systeem dat vanuit de gast redeneert, flexibel is en belangrijk, gebruiksvriendelijk voor alle medewerkers!"

Pas sinds januari zijn we gestart met MEWS. De eerste ervaringen zijn geweldig! Een systeem dat vanuit de gast redeneert, flexibel is en belangrijk, wat alle medewerkers direct begrijpen. De implementatie ging supersnel en het team van Mews en FHS kwam supersnel in actie. Tussen opdrachtverstrekking en livegang zaten maar 3 weken. In de training werd echt de tijd genomen om ons door het systeem te halen en ook hier weer, de gast staat centraal en het systeem dient alleen ter ondersteuning van die gastbeleving. Iets waar wij heilig in geloven.


We weten zeker dat we met Mews een goede keuze hebben gemaakt, zeker in aanloop naar ons nieuwe hotel, het Guest House Hotel in Kaatsheuvel. Gelukkig komen er nieuwe partijen op de markt die echt anders werken dan de traditionele pms-systemen. MEWS is er daar zeker één van.

— Coen - Eigenaar Guesthouse Hotels & OOks Hospitality & Leisure


"Overal, snel en efficiënt!"

Sinds maart 2016 werken we in onze hotels met MEWS.  Het programma heeft een ordelijke layout, die overzichtelijk blijft voor gelijk welke taak, van receptie tot boekhouding. Jobstudenten en nieuwelingen er zijn in een oogwenk mee vertrokken!
 
MEWS is overal toegankelijk, zowel thuis als op het werk. Even snel checken of er nog extra boekingen zijn of hoe het werk verloopt, kan in een oogwenk. Zelfs via je smartphone of tablet.
 
Net zoals de sector, staat het programma geen ogenblik stil. Wekelijkse updates en veranderingen spelen kort in op wat wij hoteliers écht verlangen van een hotel. Vragen of problemen worden per mail direct beantwoord en opgelost.
 
MEWS is de perfecte basis voor een vlotte werking van elk hotel.
 
Doe zo voort!

 — Stijn - Front office Zeester Vakanties